dimarts, 3 de novembre del 2015


no em diguis que m'estimes
- no és sols una paraula
és una ironia 

no em diguis t'estimo
amb el seu abast immensurable
ni la seva immensitat

no em diguis t'estimo 
amb el dolor que provoca la mentida
quan s'ha donat tant


no em cal entendre res més
quan jo em lliuro sense fronteres
l'amor no es guarda res

el més trist d'estimar i estimar-se
és patir el dol etern
de no saber-nos
                       i no lliurar-nos

no em diguis que m'estimes
quan la incertesa de viure cada dia
ens neguem l'un a l'altre
entre buits i silencis
i ja no queda res
                  la certesa de no saber-ne

el nostre error serà
          no viure un amor com el nostre

          l'encert d'aturar-lo

no em diguis que m'estimes
     quan no m'has vingut a buscar
            i ja has fet la teva tria

montse pellicer mateu

imatge internet







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada