dilluns, 16 de novembre del 2015

què faré quan hagi gastat tots els mots?
Inventar un nou abecedari per escriure' t
dibuixar signes per ensenyar-te una nova caligrafia
on tu i jo ens puguem entendre
què faré quan hagi gastat el diccionari?
redactaré un llibre ple de noves paraules per aprendre
dedicant-lo al nostre llenguatge singular
el que sols els amants poden entendre sense dir res,
de tant escriure els dits se m'han gastat 
i la meva melangia dóna pas a la ignorància
desitjant que un dia la indiferència em sigui senzilla
que fàcil seria recolzar-me sobre altres esperances
les expectatives disminueixen amb el temps
que poc a poc obre sinuoses escletxes de llum,
la dissort dona pas a la pau de retrobar-me
tancant la porta als records per obrir-los després
amb la il·lusió posada a una nova vida que fa por
sabent que caminaré sola, sense sentir aquesta solitud
que faré quan hagi gastat tots els versos?
reposaré sobre la meva pròpia poesia 
recordant que sóc el meu passat, i el meu present
el futur el deixo a l'atzar perquè el desconec


montse pellicer mateu
imatge internet



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada