dijous, 29 d’octubre del 2015




amb força em vas agafar de la nuca
em vas besar mentre m’agafaves el cul
per apropar-me a tu,
i frec a frec entre la roba et vaig sentir
xopant-me,
amb un instant estàvem nus sobre el llit
donant-nos un bes infinit
el meu,
les teves mans sobre el meu front
els teus braços acaparant el meu cos
els meus llavis enganxats als teus
el teu sexe acariciant la meva pell,
el meu sexe desitjant-te
érem un entortolligats
fets un garbuix,
per estimar-nos,
la teva llengua em resseguia
la meva et besava,
no calien més paraules
cada instant era una festa,
ajaguts sobre el llit reposàvem
i jo imaginava versos
no he escrit mai tantes paraules
per descriure lo indescriptible
mai has entés que totes ens definien
perquè no hi ha amants amb tant deliri

per omplir els carrers amb el silenci dels gemecs



montse pellicer mateu

imatge google






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada