dimarts, 5 de maig del 2015

5 maig



fer l'amor sense tocar-se
sols amb la mirada
és desig o amor?
o la desesperació d’un nòmada assedegat d’aigua per sobreviure?
fer l’amor sense saber-ne
dins d’un somni
o la recerca d’un món oníric ?
m’he desvetllat aquesta nit
pensant-me que pintava móns de bruixes i que podia entrar dins teu
que els meus ulls eren els teus
i fèiem l’amor
de les mil maneres imaginables
sense sexe,
les bombes esclataven al voltant i el món s’enfonsava
 jo dins del meu propi deliri
somicava demanant amor
per extraure’m tot el dolor que sentia
i la sang brollava
fins a sentir el suau petó d’un príncep que se m’emportava
les bombes i el món seguien
mentre l’amor vermell abraçava cossos
i jo seguia sentint el desig immens de fer l’amor sense tocar-te
pel plaer de sentir
mentre tot es desfeia
quan la vida s’ha capgirat en un sense sentit
i les bombes, amor
les bombes i els morts i el dolor
m’impregnen de dol
no puc dormir
no vull dormir
fins que la meva sang regali una espurna de pau

montse pellicer mateu
5/05/15

imatge google

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada