dilluns, 27 d’abril del 2015

maduixes de la kim bassinger o del maresme



no em provoquis si us plau
ja fa temps que la teva mirada em provoca
i la passió no em deixa dormir entre coixins
m’he despullat entre els teus llençols
les nits s’han fet eternes,
-                           -   no em provoquis
             que el malson és no somiar-te-
menjaré cada dia del teu plat
en dejú
són les maduixes, tendres i vermelles
provocadores
que fan que el meu desig esclati
i entre mossegada i mossegada em llepo els llavis
-                          - la provocació és esfereïdora
            escoltant la melodia de” 9 semanas y media”
            fem un ball com la Kim Bassinguer?
            o vaig a buscar les maduixes del Maresme?-

montse pellicer mateu
27.04.15
imatge google

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada